You are currently viewing חם מהתנור: אייטון חתם על טיוטת חוזה באינדיאנה, פיניקס משווה את ההצעה. דיווחים שהג'אז והניקס התחילו לשוחח על טרייד דונובן מיטשל / יהלי אולמר

חם מהתנור: אייטון חתם על טיוטת חוזה באינדיאנה, פיניקס משווה את ההצעה. דיווחים שהג'אז והניקס התחילו לשוחח על טרייד דונובן מיטשל / יהלי אולמר

דיאנדרה אייטון מואס בלהיות אופציה שלישית בפיניקס סאנס, וחותם על טיוטת חוזה של 133 מיליון דולרים לתקופה של 4 שנים בפייסרס מאינדיאנה. הסנטר מהבהאמס, הוא שחקן חופשי מוגבל, לכן לפיניקס, קבוצת האם, יש 48 שעות להשוות את ההצעה. בהנחה שישוו- אייטון חוזר לפיניקס על חוזה זהה לטיוטה שחתם, ולא, הוא הולך לאינדיאנה המתחדשת שתתן לו תפקיד מרכזי יותר בהתקפה.

לפיניקס לא לקח הרבה זמן והקבוצה מאריזונה השוותה את ההצעה של הפייסרס, מה שאומר שאייטון ימשיך לשחק בסאנס (לפחות עפ"י החוזה).
כחלק מההשוואה, פיניקס לא יהיו יכולים לכלול את אייטון בטרייד עד ה-15 בינואר, ואייטון עצמו יקבל זכות וטו על הטריידים במהלך השנה הקרובה.

דונובן מיטשל, שם חם נוסף בגזרת הטריידים לאחרונה, יהיה כמובן במרכז הדיונים של שיחות הטרייד בין הניקס לג'אז. לפי שאמס צ'רנייה הג'אז דיברו עם מספר קבוצות לגבי עסקה פוטנציאלית של מיטשל, והניקס עד כה הראו את העניין הרב ביותר.

אוסטין ריברס, ששיחק בעונה החולפת בדנבר נאגטס, הגיע לסיכום עם הטימברוולס על חוזה לעונה אחת.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.
Subscribe
Notify of
265 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

48 השעות הבאות יכולות לשנות לא מעט בליגה לשנים הקרובות. לא רק בפיניקס, אלא גם במקומות נוספים, אם הדבר הזה יתרחב לקבוצות ועסקאות נוספות.
.
מסוג הלילות שהבחורה הבלונדינית המבוגרת מאי.אס.פי.אן, ששכחתי את שמה, תעשה עליהם כתבה של "מאחורי הקלעים" בעוד שנה שנתיים.
.
נקווה שגם הספרס יקבלו איזה משהו מהסיפור הזה, ואני שוב מדגיש –
אייטון – אאוט, פולטל – אין.
😉

the dude
the dude
15/07/2022 2:03:59

דוריס ברק

Klay Thompson
Klay Thompson
14/07/2022 22:24:51

פיניקס יכולים להשוות ואז לעשות סיין אנד טרייד?

עידו גילרי
14/07/2022 22:43:12
Reply to  Klay Thompson

לא.

עידו גילרי
14/07/2022 22:44:20
Reply to  Klay Thompson

אבל כמו שדדי רמז לא בטוח שחתם אלא ייתכן ורק סיכם שיחתום.אינדיאנה צריכים כמה מהלכים כדי להחתים אותו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

היום גם יום הבסטיליה – יום של תהפוכות….

דדי
דדי
14/07/2022 22:31:31

אני צריך לברר אם הוא חתם או רק הגיע להסכמה.
הבדל ענק…

עידו גילרי
14/07/2022 22:39:14
Reply to  דדי

כנראה רק הסכמה וזה באמת הבדל גדול

דדי
דדי
14/07/2022 22:43:28

גם אם ברור לאינדיאנה שפניקס לא ישוו ומצד שני אפילו לא יתנו את המחיר שהפייסרס ירצו תמורת טרנר, אין דרך בעולם שהסאנס לא יתנו בחירת סיבוב שני כדי להפוך את זה לסיין אנד טרייד ולקבל חריגת טרייד גדולה.
אז ההגיון אומר שזה באינטרס של אינדיאנה לדאוג שלכל הפחות זה יהיה סיין אנד טרייד כזה ולאסוף בחירת סיבוב שני או שתיים בחינם.

דדי
דדי
14/07/2022 22:45:31
Reply to  דדי

והנה בובי מרקס אמר שהוא יחתום בחצות שעון ארהב ועד אז הסאנס יוכלו לנסות להשיג סיין אנד טרייד.
השוואה של ההצעה נראית לי לא ריאלית אחרי כל מה ששמעתי.

jefffoster10
14/07/2022 22:46:13
Reply to  דדי

איך הסאנס יכולים לזה לקרות?

דדי
דדי
14/07/2022 22:55:11
Reply to  jefffoster10

או להציע בחירת סיבוב שני או שתיים, או לאיים שהם הולכים להשוות ולתת לאינדיאנה להציע להם משהו – כמו טרנר…

סתם אחת
סתם אחת
14/07/2022 22:43:07
Reply to  דדי

בהנחה והוא חתם – תהיה עדיין אפשרות גם לסיינ&טרייד או שפיניקס רק תוכל להשוות את ההצעה?

עידו גילרי
14/07/2022 22:43:26
Reply to  סתם אחת

רק להשוות.

סתם אחת
סתם אחת
14/07/2022 22:44:21

ככה חשבתי, תודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 23:09:49
Reply to  סתם אחת

If Suns match, Ayton has veto power on a trade for a full year.

הסאהס לא יכולים להוריד אותו שנה

דדי
דדי
14/07/2022 23:14:28

יכולים. הוא רק צריך להסכים – כל עוד זה לא לאינדיאנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 22:41:40

אכלו אותה הסאנס, אני באמת מקווה שסארבר הקמצן ישווה את ההצעה.

Avri
Avri
14/07/2022 23:32:25

ישווה. כמו שהבטחתי לך.

NBA בדם
14/07/2022 22:51:11

מקסימום אם פיניקס לא תשווה את ההצעה של אינדי היא תוכל להחתים את שלומי קוריאט על חוזה מינימום כגיבוי לביומבו.

jefffoster10
14/07/2022 22:53:46

הייתי קרוב – לפני יומיים העלתי תרחיש היפותטי שיחתום על 132 מיל' ל4.
יאללה מתחיל לכסוס ציפורניים. לא חושב שסארבר ישווה (אם לא יקרה הסיין אנד טרייד כמו שדדי אומר). מאת'ורין האלי אייטון זה גרעין עם עתיד.
מחכה לדירוג של עומר מזיג לחוזה הזה.

דדי
דדי
14/07/2022 22:57:07
Reply to  jefffoster10

עכשיו ווג׳ אומר שהסאנס כנראה ישוו.
אז או שהם משתמשים בו ללברג׳ לקבל סיין אנד טרייד/טרנר/וכו׳, או שהם רציניים וסארבר קיבל את אייטון בקצת פחות כסף.

jefffoster10
14/07/2022 23:03:07
Reply to  דדי

אוקיי תודה
לאור ההצעה הזו – לדעתך הסאנס ינסו לעשות סיין אנד טרייד עם אינדיאנה על אייטון כדי להשיג את טרנר (עסקה חליפית, אם עדיין לא חתם)?

אם לא אייטון – אינדי חוזרת חזק למירוץ לוובאנימה. החיסרון הגדול – גיא מחוץ לעגלה של הפייסרס 😉

דדי
דדי
14/07/2022 23:10:44
Reply to  jefffoster10

אני לא יודע מה הסאנס יעשו אבל אני יכול להגיד לך מה הם עשו –
.
הם התנהגו כל האוף סיזן כאילו עמדת הסנטר הפותח לא קיימת.
אפילו למגי נתנו ללכת ולפחות לפי השמועות הם לא קושרו לאף סנטר רציני בקיץ.
.
לי זה נשמע כמו קבוצה שדי בטוחה שהעמדה הזאת סגורה מבחינתם…
.
האם יכול להיות שהם יעדיפו הצעה נחמדה עם טרנר על פני השוואה ? אולי, בטוח שהצעה כזאת קיימת בתיאוריה, אבל הם מתנהגים כמו קבוצה שלא תלויה בקבוצות אחרות כדי למלא את עמדת הסנטר הפותח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

הם סגורים על ביסמק יהפוך להיות כוכב שקולע 70 אחוז אפקטיבי כמו שאוהבים בטנש

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
14/07/2022 23:25:13

חבל שלא סיים בווריירס. היה מוסר 17 אסיסטים במשחק ומקבל חוזה של 30 מיליון לעונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי לוקח ב1 על 1? ביסמק או דריי?
אם ביסמק היה מגיע לסטף קליי ודוראנט הוא היה אגדה היום

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 23:06:12
Reply to  דדי

אני מת על גיא אחד הכותבים האוהבים עליי כאן, אבל לא הייתי רוצה שהוא יהיה על העגלה של הקבוצה שלי, הרקורד של הקבוצות שלו לא מזהיר בלשון המעטה.
.
אני חייב לדעת איך בחרת לאהוד דווקא את אינדיאנה, חור שלא ברא השטן ששופטים בחורף נשרפים בקיץ שום דבר טוב לא יצמח שם, למה לא שיקגו? 3 שעות נסיעה וגורדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 23:00:44

So far, Suns haven't shown an interest in negotiating a sign-and-trade on Ayton with the Pacers, but the expectation remains that Phoenix will match the record-$133M offer sheet once it's signed, sources tell ESPN. Suns could trade Ayton as soon as Jan. 15 once sheet is matched.
אברי אם זה נכון תשלח לי שתיים סומבררו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא ישוו

Avri
Avri
14/07/2022 23:33:56

ישוו.

Avri
Avri
14/07/2022 23:48:55

קדימה ברוך, הגיעה השעה לבחור איזה רוטב אתה רוצה עם הכובע שלך.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 23:54:38
Reply to  Avri

עדיין לא נגמר יכול להיות יהיה סיין אנד טרייד כמו שאמרתי.

Kobv
Kobv
14/07/2022 23:11:46

הליבורט גארד , הילד שוטיניג גארד, טרנר ב 4 הייטון 5, וואלה יכולים לעשות רעש.

רביד אראל
רביד אראל
15/07/2022 7:48:07
Reply to  Kobv

הילד לא פותח אלא מאת׳ורין, הילד בטח יעבור בטרייד מתישהו העונה

אור
אור
14/07/2022 23:16:29

הופהה
אז כמה זה בעצם מקס (שהיה יכול לחתום בסאנס או בקבוצה אחרת) לעומת 133/4?
.
מעניין אם הסאנס ישוו כמה חסכו והאם זה היה שווה להם את כל הסיפור הזה

Avri
Avri
14/07/2022 23:34:51
Reply to  אור

ישוו. וכשיעשו כך, אני מבקש שתזכיר לרובין מי אמר כל הזמן שהם ישוו כך הצעה עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 23:56:30
Reply to  אור

191 מליון ל5 שנים וסיכוי קלוש להגיע ל231 מליון (הוא לא יבחר לחמישיית עונה בסאנס ) לעומת 134 מליון ל4. חסכו כמה שקלים מעניין אם עדיין מתחת לתקרת המס

thetroll
thetroll
15/07/2022 0:54:41

שאלה: הוא יכול לחתום מקס או חוזה בכלל ל 5 שנים באינדי? אם אני זוכר נכון זה בלתי אפשרי רק בקבוצה האם שלו. כל מקס או חוזה אחר זה ל 4 שנים. לא בטוח בזה.

סתם אחת
סתם אחת
15/07/2022 6:33:31
Reply to  thetroll

כמו שזכרת – בלתי אפשרי.
סופר מקס של 5 שנים אפשר לקבל רק מקבוצה שיש לה זכויות בירד.

thetroll
thetroll
15/07/2022 17:35:57
Reply to  סתם אחת

תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס לא ישוו.
אבל עזבו אתכם אייטון הריל דיל זה ET. אני מבקש חוזה מקס בעיר נורמלית.
תראו איזה סל הוא שם על 3 ילדים ששמרו עליו רצח בני 10 שניים מהם ואחד בן 9
זה לא אני לימדתי, זה לוקה. אתמול הוא ראה קטעים שלו עושה את זה והיום יישם 🙂
https://www.youtube.com/shorts/n7RuZUIk-oM

אור
אור
14/07/2022 23:20:35

תדרוש שיגיע רק לתפוח הגדול או ל-LA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

ET מסרב לשחק עם השקץ (אמר שיקח לו את כל התהילה) אבל הודיע שאין לו בעיה עם תיבס

Avri
Avri
14/07/2022 23:38:06

תגיד לו שניו יורק ול.א. זה לאנשים שלא מבינים שהשנה היא לא 1992 ויש עוד מקומות שווים בארהב. תוסיף שכיום אפילו ערים "משעממות" כמו מלווקי או קליבלנד הן סבבה לגמרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 12:24:19
Reply to  Avri

אברי מילווקי וקליבלנד ידידי הן לא סבבה לגמרי, חורים שחורים אפשר לקרוא להם.

Avri
Avri
15/07/2022 15:28:24

ביקרת שם ב10-15 שנים האחרונות?

ברוך רובין
ברוך רובין
14/07/2022 23:52:22

שמעון שלח תילד למיאמי הכי טוב, הילד מתחיל להיות מניאק נטריד אותו לדטרויט אבל כל הוא מתנהג יפה שיחגוג במיאמי

דה שוט
דה שוט
14/07/2022 23:59:39

אוי ואבוי!!!! רק לא מיאמי!!! ילמד להיות נגר. שלח לממפיס שם הצעירים משחקים בשביל עצמם כמו שצריך 😃

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח במיאמי יש גם יותר מידי בחורות ולא חוגגים עד חוזה המקס😂

עידן
עידן
14/07/2022 23:30:56

ענק future warrior

דה שוט
דה שוט
14/07/2022 23:58:43

וויי וויי חבריקו אנביליביט! נתן להם שייק אנד בייק וסיים באפ אנד אנדר. כוכב !!!

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 1:50:29

אהבתי גם שיש שם ילד ג׳ינג׳י (הוארטר?) פנוי לגמרי שמחכה להוצאה מהטריפל טים אבל ET לא רואה אותו אפילו
😂😂😂
ככה צריך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הילד הזה הוא בכלל בלונדיני נראה לי שתית הרבה בקולדפליי.
זה החבר הכי טוב של et מהכיתה שלו אתמול הוא פעם ראשונה נגע בכדורסל ושיחק ואהב מאד אבל חוטפים לו בשנייה והוא לא מצליח לתפוס מסירות et ניסה למסור לו 4 פעמים הפיל את כולם.
Et מוסר אש דרך אגב מפנק בהרבה אס אבל 90 אחוז ממסירות הזהב שלו הם מחטיאים חח (לוקה במסירה ביד שמאל אבל עובדים על זה).
דבר שלישי טוב שלא מסר אחרת איך היה לו היילייט כזה?
אני נותן לו הרבה לשחק 1 על 2 אתמול זה היה פעםמראשונה 1 על 3 החבר שלו סתם עמד ועשה הגנה מה שאפשר דווקא התאמץ רצח.
Et ניגב אותם 5 3 אגב את שלושתם
אגב הוא ראה את זה הוא נגנב הוא עכשיו עובד על להעביר בין הרגליים מאחורה חח
https://youtu.be/cp0JkET-sOU

יש פה מהלכים מפלצתיים. תראה גורדן פול איזה אינ אן אאוטים עושה הוא בהטעייה גם מזיז 2 רגליים לצדדים זה קטלני

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 11:06:51

חחחחחח מה ההבדל בין בלונדיני לג׳ינג׳י
😂😂😂
כל הכבוד לילד.
תראה בסרטון את הסל הראשון של קיידי. המגן סתם נופל, עושה את המהלך ״גדול״ ואז קיידי מאמין שיש לו כדרור ובוסטון חוטפים לו כל כדור בכדרור בדרך ל-0:4
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣

Dor
Dor
15/07/2022 12:16:34

שיבוא לפילי. חסרה לנו קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גף פוסטר האם אתה נרגש מהצטרפות העגל? האם יהפוך לשור בשדות התירס?

jefffoster10
15/07/2022 0:01:35

לא שמחים לפני שריקת הסיום וכו', זה לא נגמר עד שהגברת השמנה (או במקרה הזה, הגבר הקמצן המטרידן) אומר את המילה האחרונה.
כעיקרון שתי האופציות טובות לי – עם או בלי אייטון.
עם אייטון – האופציה הבטוחה, יש לך גרעין של שלושה שחקנים באותו טיים ליין (האליברטון, מאת'ורין, אייטון) שזה גרעין מצוין שאתה יכול לבנות סביבו (הילד וטרנר כנכסים לטרייד).
בלי אייטון – האופציה המסוכנת יותר אך נטולת תקרה פוטנציאלית, אינדי ממצבת עצמה בעונה הקרובה לצד הספרס בראש המירוץ לתחתית ואולי לזכות בבחירה הראשונה – וובאנימה שאמור לסגור את העמדה לעשור+
בכל אופן, שחקן צעיר שהוכיח את עצמו במערכת מנצחת ויש לו עוד הרבה לאן להתפתח, שיכול לשמש לי כעוגן התקפי והגנתי ושיש לידו פוינט גארד שרק ינסה להפעיל אותו – זו התאמה מצוינת בחוזה שבעיני הוא לגיטימי, גם כי אינדיאנה כקבוצה משוק קטן שמתקשה להתחרות על הפרי אייג'נטס הבולטים (וכי הרב סיימון לא אוהב לשלם הרבה) צריכה לשלם קצת יותר לשחקן כדי שיגיע (כך היה עם ברוגדון בזמנו).

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 0:04:47
Reply to  jefffoster10

האלבירטון מאתורן ואייטון לא מספיק טובים בשביל לבנות סביבם קבוצה מנצחת.

jefffoster10
15/07/2022 0:19:35

הם צעירים מאוד, אייטון מתחיל עונה חמישית והוא הוותיק מביניהם (מאת'ורין רוקי, האלי מתחיל עונה 3), ביחד עם הצעירים האחרים (דוארטה, ג'יילן סמית', נמבהארד), יש לך על מה לבנות

thetroll
thetroll
15/07/2022 0:57:57

חכה שתראה את מת'ורן. יש לי הרגשה שתדבר אחרת. האליברטון מת'ורן ואיטון זה חלום של קבוצה. ועוד יש נכסים להטרדה. יהיה מענין באינדי.

thetroll
thetroll
15/07/2022 1:01:53
Reply to  jefffoster10

+100

ירון, החלום
ירון, החלום
14/07/2022 23:38:15

בס"ד
לפי ספורט 5, הסאנס כבר השוו.
לא יוכל להתבצע טרייד עד ה 15 לינואר.
ויש ל אייטון זכות וטו לכל טרייד לשנה.

Drexler
Drexler
14/07/2022 23:55:19

אם כך עשו בשכל הסאנס תמיד יכולים להעביר אותו בהמשך (דוראנט לא יעבור כרגע בכל מקרה) ובכל מקרה אני חושב שיותר קבוצות צריכות לעשות כמוהם ולא לתת ישר הצעה מקסימלית על שחקן שאתה לא בטוח לגביו ,ע"ע ניו אורלינס וזאיון.

jefffoster10
15/07/2022 0:04:13

עד שלא יוצאת הודעה רשמית/ווג' לא הייתי סומך על ספורט 5…

thetroll
thetroll
15/07/2022 1:59:55

קראתי את הידיעה בספורט 5 זו הבדיחה הכי גדולה שראיתי בחיים. הם כותבים שהסאנס השוו את ההצעה אבל בסוף הכתבה יש את הטוויטר של ווג' שכנראה מהווה את המקור לכתבה בו כתוב במפורש שלסאנס יש 48 שעות להשוות את ההצעה. הם לא הבינו מה הם קוראים אצלו. מזעזע.

ירון, החלום
ירון, החלום
15/07/2022 2:04:55
Reply to  thetroll

בס"ד
צודק.
בכותרת רשום שהם יכולים להשוות את ההצעה, ובכתבה עצמה, רשמו שכבר השוו…

עידן
עידן
14/07/2022 23:53:10

איוונה טראמפ אשתו הראשונה של טראמפ ואם שלושת ילדיו הבוגרים נפטרה

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 0:02:32

חברים אוף טופיק מטורף –
הייתי אתמול באיצטדיון האולימפי בברלין. 70 אלף מטורפים בהופעה של קולדפליי. אין דברים כאלה. אולי איפה פוסט ביום מן הימים. כריס מרטין בא לעבוד ירד חמישה קילו עשה שם ריצות על הבמות כמו משוגע. יש להם טור באירופה ואז ארהב ודרום אמריקה. עובדים קשה החבר׳ה האלה. באמת מדהים

אור
אור
15/07/2022 0:22:16
Reply to  דה שוט

קולדפליי זה לילדים..

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 0:24:36
Reply to  אור

אני חושב שברמת בשלות פירוטכניקה מוזיקה ועצמה זה היום המופע הכי גדול וטוב שיש בנמצא. בטוח ברמת החווייה

אור
אור
15/07/2022 0:25:38
Reply to  דה שוט

סתם מטריל 🙂 אני לא מקשיב למוזיקה
יפה לך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2022 0:26:37
Reply to  דה שוט

דה שוט איך הנקניקוס הגרמניות ?

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 0:32:29

איפה היית דוקי דוק?!?! אכלתי לכם את כל האוכל האסייתי כל מה שהברלינאים עושים זה לשבת בפאבים ולשתות בירה. לא פלא שהם כל הזמן שמחים.
מחר בבוקר אני בדרך לקראקוב תוכל לצאת מהמקלט. אין על ברלין איזו עיר שתהיה בריא. לא נורא, אל בי באק!
אור קבל טעימה מאתמול – כריס מרטין שר עם האלטר-אגו שלו
https://youtu.be/CJwA5yKsbbM

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 11:39:53
Reply to  דה שוט

בסרטון דר פופרס ששמע שדה שוט בברלין
https://giphy.com/gifs/exit-gate-employee-2IIT1RVK0UCpq
יואל מחר תוריד את הקסדה.
קולדפליי נפלאים אני זוכר את הילדה המתבגרת שלי מתעלפת מהם בשלהי שנות ה90.

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 13:42:27

😂😂😂😂😂

thetroll
thetroll
15/07/2022 1:00:54
Reply to  דה שוט

נשמע (תרתי משמע) מדהים…. פשש… סחטיין . אני מת לנסוע גם יש מלא הופעות שוות אבל אין לי ראש לכל הלוגיסטיקה של הטיסות התורים בשדה והבלאגן. העולם התחרפן. המזוודות הגיעו? 🙂

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 1:41:14
Reply to  thetroll

אתה לא יודע כמה אתה צודק.
המזוודה לא הגיעה. חמישה ימים כבר בברלין ואין לאף אחד מושג איפה היא!!! בחיים לא קרה לי.
והטיסה חזרה מברלין התבטלה שבוע אחרי שסגרתי אותה (לא נעשה שיימינג) אז סגרתי חלופית עם קונקשן (מגניב) של לילה בקראקוב.
וכמובן שהטיסה הלוך יצאה בדיליי של שעתיים בגלל התורים.
חברות התעופה פורקות עול. תוצר לוואי של הסגרים המפוארים.
אבל קולדפליי פיצו אז הכל סבבה 🙂

thetroll
thetroll
15/07/2022 1:49:16
Reply to  דה שוט

וואו נשמע חוויה מפוקפקת… ולא אני לא נוסע… יותר מידי ברדק מוציא את כל החשק… נתאפק. עדין קולד פליי זה באמת פנטסטי ומפצה שאפו 🙂

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 1:51:50
Reply to  thetroll

לגמרי מבין אותך
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15/07/2022 7:01:16
Reply to  thetroll

גמני מוותר על התענוג הזה כששומעים כמה אנשים לא קיבלו את הכבודה בגלל הברדק…..
פשוט לא שווה לקחת את הסיכון כי לעשות חו"ל בלי המזוודה והציוד האישי עשוי להרוס את הטיול כולו!
אז מה זה שווה?

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 1:41:57
Reply to  thetroll

שורה תחתונה – תטוס עם טרולי על המטוס. לא לשלוח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15/07/2022 7:04:55
Reply to  דה שוט

טרולי זה פתרון אם טסים לעד שבוע. דואגים שיהיה בגודל המותר ולוקחים רק זוג נעליים ספייר. דוחסים הכל חזק ודואגים שכל המיכלים (אפטרשייב, נוזל שטיפה לעדשות קצף גילוח) יהיו קטנים ומותרים.

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 7:57:09

צודק רזיאל גם בתגובה למעלה (חצי קלאץ)

thejanitor
thejanitor
15/07/2022 5:36:11
Reply to  דה שוט

דה שוט, ראית גם את המופע חימום של לונדון גראמר? זו אחת הלהקות האהובות עליי

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 7:58:28
Reply to  thejanitor

כל יום היו להקות אחרות.
אצלנו היו Her בתור מחממת עיקרית שגם הופיעה בשיר עם קולדפליי
וזמרת גרמניה נחמדה אלי נויימן או משהו כזה

דה שוט
דה שוט
15/07/2022 0:03:34

אייטון יפרח באינדיאנה. מקווה שיסתדר לו שם.

אהרון שדה
15/07/2022 0:07:21

לא מבין גדול אבל בתחושה שלי ישוו

NBA בדם
15/07/2022 0:20:53

אין לפיניקס ברירה הם חייבים להשוות אחרת הם מאבדים אותו ללא תמורה.
הוא חוזה מקס סביר ביותר.
גרועים ממנו קיבלו, הוא צעיר ויכול להתפתח לטופ 25 בליגה שזה מקס בשינה.

Zvika Bar-Lev
15/07/2022 0:33:54

למה שהאנס לא ישוו? זה יותר זול ממקס. משמעותית. לא?

עידו גילרי
15/07/2022 0:43:02
Reply to  Zvika Bar-Lev

זה מקס.

thetroll
thetroll
15/07/2022 1:04:07

אם הם ישוו החסכון האמיתי שלהם זה רק השנה החמישית בחוזה כי לפי מה שאני זוכר רק פיניקס יכלה לתת לו חוזה ל 5 שנים כל היתר 4. אני צודק בעניין הזה?

דדי
דדי
15/07/2022 1:06:15
Reply to  thetroll

גם העלאות יותר נמוכות.

thetroll
thetroll
15/07/2022 1:18:41
Reply to  דדי

כן נכון. חסכו כמה גרושים. לא להאמין אם הם משווים זה הולך להיות הזוי. כנראה דוראנט יעבור לשם אבל מה הם יתנו לנטס בתמורה? לא ברורה לי ההתנהלות שלהם. זה פשוט הזוי.

Smiley
15/07/2022 5:41:47
Reply to  thetroll

לפי דיווחים הנטס בכל מקרה לא היו מעוניינים באייטון.
נשארו כל שחקני הכנף (ומשאלת הלב של הנטס עם בוקר… שלא הולך לשום מקום)

golan
golan
15/07/2022 2:27:38

לא מבין מה סרבר חשב שיקרה.
עכשיו או שיעזוב ללא תמורה או שיהיה ממורמר ובצדק.
היה ברור שמישה יציע לו מקס או קרוב מאוד לזה.
היה עושה את זה שנה שעברה ומרגיע את הקבוצה.

Smiley
15/07/2022 2:49:38
Reply to  golan

סרבר נתןו לשוק לקבוע את המחיר של אייטון. אולי קיווה לחסוך כמה דולרים… כרגע חסך שנה חמישית.
בנוגע למרמור, אייטון אחרי הסאגה בקיץ האחרון שיחק עונה שלמה בשקט (עד לפיצוץ במשחק התבוסה למאבריקס שפיניקס עפו מהפלייאוף).

Smiley
15/07/2022 2:48:21

אין לי מושג אבל ככל שעובר הזמן זה נראה כאילו מנהלים בליגה הבינו שלא צריך להתאבד על דוראנט ולא לגעת בקיירי. נראה שהצמד ישחק העונה בברוקלין.
אבני דומינו אחרות מתחילות ליפול ולנוע כי נראה שהפסיקו לחכות לדוראנט.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 3:25:40
Reply to  Smiley

המחיר שביקשו על דוראנט הפך אותו ללא ריאלי, בטח לאחד בן 34 שלא יציב בראש.

Smiley
15/07/2022 3:36:11

אני חושב שזה יותר מחיר לא ריאלי.
אני גם חושב שכרגע הסיטואציה הכי טובה לדוראנט (וקיירי) היא הקבוצה שיש בנטס. כי הסגל הזה בריא בהחלט יכול לראות את עצמו כמתמודד על אליפות.
כל קבוצה שדוראנט עובר אליה הוא משאיר שם בור בסגל בגלל המחיר ששילמו עליו

Dor
Dor
15/07/2022 12:21:37
Reply to  Smiley

+1

Jonathan
15/07/2022 7:09:53
Reply to  Smiley

אמרתי את זה די מהר אחרי שהתחיל הבלגן. הדבר הכי הגיוני לנטס ולKD זה לשבת ולפתור את העניינים ביניהם.

עידן
עידן
15/07/2022 3:18:35
ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 3:23:42

אברי כשמגיע מגיע קרצפת איתי את רצפת האתר הכנסת אותי עמוק לתוך המכונה.

Avri
Avri
15/07/2022 9:44:27

צילום מסך, הדפס על טי-שירט, מסגרתי, תליתי מעל המיטה.

דדי
דדי
15/07/2022 3:35:10

יהיה מפתיע אם הסאנס בכלל שוקלים להוסיף עכשיו את החוזה של דוראנט.
אולי סארבר כבר מרגיש את הגירוש מתקרב ורוצה להתאבד על זה ?
נשמע לי פחות סביר.

שיקוצאל
שיקוצאל
15/07/2022 5:19:54

מה הניקס יכולים להציע בתמורה למיטשל?

אמרו שבארט לא הדיבור אז מה כן?

שיקוצאל
שיקוצאל
15/07/2022 5:24:07
גיא הירוק
15/07/2022 5:48:12

בוקר טוב!

רן הנרגן
רן הנרגן
15/07/2022 5:59:18

כמה זמן יעבור עד שאיטון מכריז שהוא פצוע? נראה לי שיש הרבה דם רע בינו לבין הפיניקס. בנוסף פניקס פתחו חשבון עם אינדיאנה, לא מהאריות אבל קבוצה שתמיד התנהלה בהגינות.

Smiley
15/07/2022 6:00:04

איזה חשבון?!?! זה קורה כל הזמן שקבוצות משוות הצעות על שחקנים חופשיים מוגבלים

גיא הירוק
15/07/2022 6:30:55

שום חשבון רע.
הסאנס השוו אחרי דקה –
הפייסרס לקחו הימור והסאנס לא שיחקו משחקים (לא משהו את הזמן עד לרגע האחרון).
זה לחלוטין בגבולות הלגיטימי.

גיא הירוק
15/07/2022 6:32:47

גם לא דם רע.
השחקנים מהרגע הראשון עם אייטון. הוא מסתדר מצוין עם ברידג'ס, בוקר ופול.

גיא הירוק
15/07/2022 6:42:35

עכשיו מתחיל הקיץ של הסאנס –
.
לא נראה לי שדוראנט מגיע,
אבל בהחלט נראה שהסאנס "אול אין" על חלון האליפויות בשנתיים הקרובות.
המשמעות היא שעכשיו כאשר אבני הדומינו המרכזיות במקום,
יהיה מעניין לראות איך מתחזקים,
ולסאנס בהחלט יש כלים בשוק הטריידים:
החוזים הנגרים של קראודר וסאריץ' + בחירות דראפט.
הניחוש שלי?
(לא שווה הרבה, אבל עדיין)
קראודר לא מתחיל את השנה במדי הסאנס.
הפנטזיה שלי היא משהו כמו האריסון בארנס תמורת קראודר, סאריץ', בחירת סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני
(כאמור, יש מצב שברגע זה נגזר גורלו של בארנס להישאר בקינגס לעד…)
.
נחמד שוב להיות על עגלת הסאנס…

הייט אשברי
הייט אשברי
15/07/2022 6:50:17

קיץ , חורף או כל עונה אחרת – קללת CP3 , כמו קללת הפרעונים . הוא אבן דומינו מתנדנדת מאוד (לדעתי נפלה מזמן).
עם הגנרל הקטן לא תזכו בגביע הקדוש . לא אתם ולא אף קבוצה אחרת . הוא מסיים לדעתי את הקריירה בלי טבעת.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/07/2022 6:58:21

+1

הייט אשברי
הייט אשברי
15/07/2022 6:59:30

אבל לפחות שימרתם את הגרעין . ברכות .

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 6:54:26

ברכות, זכית פעמיים.
גם בהתערבות, שגם שהעגל נשאר.
שלח לי לאימייל (יש ברשימת תפוצה של הצוות) את כתובתך והבירה האהובה עליך והזכייה בדרך!

גיא הירוק
15/07/2022 6:44:12

Avri,
אני מעביר לך את זכויות הבירד של הבירה שזה עתה הטמיר הפסיד לי.
צדקת לאורך כל הדרך.

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 6:56:05

האסטרונאוט הכניס אותי ואת ברוך לצנטרישוט.
זה ניצחון שייזכר לשנים קדימה (בכל זאת, הניצחון הראשון והיחיד שלו).
ברכות אברי!
אבל יש לי נו טרייד קלאוז, לא ניתן להעביר את הזכייה…

Avri
Avri
15/07/2022 9:58:48

אל דאגה אשך, אני מנצח אצילי, אין לי שום כוונה להתרברב בזה שצדקתי או לנפנף בזה בעתיד.

comment image

comment image

והינה אחד שלי עם עגל, היחידי לדעתי שהסכים איתי:
comment image

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 12:36:54
Reply to  Avri

עגל משמאל, כן?

עגל
עגל
15/07/2022 18:42:11

YUP

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 12:11:56

ענק!!!

Avri
Avri
15/07/2022 12:34:53

אגב, אשך, למה ככה? נצחון ראשון ויחיד? כבר נתתי פה כמה הערכות נגד הזרם שפגעו בול (טיים לורד יהיה שחקן, מיני עושה פלייאוף השנה). סתם בשביל הכיף הלכתי לפריוויוז של העונה שהרגע הסתיימה ובוא נגיד את זה בעדינות, אני לא חושב שהאחוזים שלי יותר נמוכים משלך.

Jonathan
15/07/2022 6:57:29

אייטון נשאר נשאר בקבוצה שלו אחרי התמקחות על החוזה.
חושב שבארוחת הצהריים אחתוך את המלפפונים לרצועות ולא לטבעות.

שי אבן צור
15/07/2022 7:28:39

סליחה על הבורות – הסכום הזה זה המקס?

Smiley
15/07/2022 7:49:13

ל-4 שנים שקבוצה שלא הסאנס יכלה להציע

עמיחי קטן
15/07/2022 7:51:06

חוזה מקס מוגדר לפי שכר הבסיס בעונה הראשונה, וכאן הוא זהה לחוזי מקס אחרים. ההבדל הוא לפי הקבוצה שבציעה את זה – אם זו אותה קבוצה בה היה השחקן היא יכולה להוסיף עונה חמישית וגם הקפיצה מעונה לעונה היא גבוהה יותר (8% לעומת 5% אאל"ט).

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 8:01:08

בקיצור זה היה המשחק כל הזמן של סארבר.
להשאיר אותו, אבל בקצת פחות בזכות מקס מבחוץ אבל לא מבפנים.

עידו גילרי
15/07/2022 8:34:16

אולי במקום לא לקנות לגיא עוד בירה תשנה את השם לחוזה מקס לשבוע…

thejanitor
thejanitor
15/07/2022 9:03:58

למה במקום? בנוסף!

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 9:33:26
Reply to  thejanitor

יאללה, שיהיה…

עידו גילרי
15/07/2022 10:18:12
Reply to  thejanitor

כבוד

שי אבן צור
15/07/2022 9:49:18

אחלה טריק חחח
עכשיו נחכה שדאלאס יעשו את זה עם לוקה

עידו גילרי
15/07/2022 10:19:05

קצת מאוחר מדי בשביל זה, לא?

שי אבן צור
15/07/2022 10:59:54

כנראה שאני לא מעודכן חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 11:43:00

ללוקה לא עושים דבר כזה, את לוקה מחתימים ל10 שנים מראש אם היה אפשרות, כשרון על שמגיע לליגה פעם בכמה שנים איזה קבוצה תרמה שיהיה חתום ל4 שנים במקום 5?

עגל
עגל
15/07/2022 8:34:21

ברכות לאוהדי פיניקס.
הקבוצה עשתה את מה צריך.
כמו שאברי אמר (וגם אני), הם מחכים שהוא יקבל הצעה ואז הם ישוו אותה, בשביל הסיכוי לחסוך כמה שקלים.
הצליח להם. עכשיו אייטון ישחק כמו מלך כי הוא ילד גדול עם אופי טוב ולא יעשה "מהסאגה" הזאת סיפור.

Ohad
Ohad
15/07/2022 8:35:03

לגבי החוזה שהסאנס ישוו, מה קורה אם השנה אייטון נבחר נגיד לאולסטאר. הסכום בחוזה עולה?

עידו גילרי
15/07/2022 8:35:28
Reply to  Ohad

לא.

Ohad
Ohad
15/07/2022 8:39:05

תודה.
אז אם אני מבין נכון, זה גם שיחוק של סארבר (הוא לא "מסתכן" בזה שאייטון יגיע לאולסטאר ויקבל העלאה בשכר)

עידו גילרי
15/07/2022 8:42:35
Reply to  Ohad

זה לא רלבנטי כבר. כי אייטון לא נבחר לאף חמישיה. זה היה יכול להיות רלבנטי בשנה שעברה.

Ohad
Ohad
15/07/2022 9:10:19

הבנתי, תודה!

Ohad
Ohad
15/07/2022 8:37:13

הניקס עם מיטשל שווה פלייאוף וגג סיבוב ראשון. שווה להם למשכן את העתיד שלהם (מניח מחא בחירות סיבוב 1) בשביל זה?

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 9:36:13
Reply to  Ohad

צודק, מיצ'ל בניקס יהיה מהומה רבה על שום דבר.
השילוב של בחירת הזריקות הרעה של מיצ'ל עם חוסר ההכוונה המוחלט של תיבס בהתקפה, יחד עם הקארד בלאנש המוחלט שהוא נותן לכוכבו (רק תראו מה עשה לרנדל ואיך הוא נראה השנה), יניב 0 תוצאות, הרבה סקורינג לא יעיל למיצ'ל ומירמור ותסכול וודאי שלו בהמשך הקריירה על הצעד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נוטה להסכים. מה שכמובן לא אומר שזה לא יקרה, אפילו להיפך.

Jonathan
15/07/2022 10:57:38
Reply to  Ohad

ברונסון ומיטשל הם שני גארדים נמוכים. באיזור ה185 ס"מ. החיבור ביניהם זה כנראה לשחזר את כל הבעיות בהגנה שהיו לקבוצות שהריצו שילובים דומים, כמו פורטלנד ויוטה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  Jonathan

אני מתחיל לחשוב שניקס היא באמת הפרגטורי של עולם הכדורסל.
להחתים את ת'יבס ואז לתת לו קבוצה שמנוגדת לכל דבר שהוא מאמין בו זה מהלך הישר מספר המהלכים של דנטה.

Ohad
Ohad
15/07/2022 8:39:59

אוסטין ריבס אחלה שחקן. יהיה מעניין לראות את מינסוטה השנה

עידו גילרי
15/07/2022 8:47:42
Reply to  Ohad

הוא בלייקרס…

Ohad
Ohad
15/07/2022 9:13:06

אוסטין ריברס כמובן.. 😅

עגל
עגל
15/07/2022 11:02:46

עידו ראית את המשך השרשור שלי עם הצל על תורת היחסות וכל זה?
הוא ממשיך ולא מרפה.
עניין מה אתה חושב על זה

עידו גילרי
15/07/2022 11:09:19
Reply to  עגל

שיש לך המון סבלנות … והגיע הזמן שתלמד קצת פיזיקה…

גיא הירוק
15/07/2022 11:13:32
Reply to  עגל

לא נכנס לויכוחים על פיזיקה (אני עדיין ממתין להוכחה שכדור הארץ עגול),
אבל בהחלט יש מה ללמוד מהדיון ברמת המטפיזיקה:
.
המרשתת סובלת הכל.

Jonathan
15/07/2022 11:26:04
Reply to  עגל

הצצתי עכשיו. היה ממש מעניין לקרוא את התגובות שלך, עגל. הצלחת גם להסביר במילים מאוד פשוטות ובקיצור את גבולות התיאוריות. אז הדיון שלכם היה לגמרי שווה את זה.
אם לא אכפת לך, ממש מסקרן אותי לדעת באיזה תחום אתה הסמכות העליונה.

עגל
עגל
15/07/2022 11:48:03
Reply to  עגל

מצד אחד הרגשתי שאני חוזר על עצמי, מצד שני אולי לא כתבתי בצורה ברורה, כי הוא נתקע שם.
ההתנשאות שלי באה כשקצת נגמרה לי הסבלנות . . .
.
ליונתן – באמת שאני לא איזה פיסיקאי על או משהו, לא פחות טוב ולא יותר גרוע מכל אחד אחר.
התחום שלי הוא מעברי פאזה בשהפעה של שדות חיצוניים לא אחידים במרחב (גרדיאנטים). המצאתי מושג בשם electro prewetting, נראה אם זה יתפוס.
פה ישנה תיאוריה כללית מאוד שאני עדיין מחכה לתוצאות השיפוט שלה (בינתיים אף אחד לא רוצה להיות השופט של זה, או שהמאמר גאוני או שהוא טיפשי, כנראה השני)
🙂
https://arxiv.org/abs/2204.06510v1

עידו גילרי
15/07/2022 11:52:12
Reply to  עגל

כתבת ברור.

גיא הירוק
15/07/2022 11:58:15
Reply to  עגל

עגל קופר???

עידו גילרי
15/07/2022 12:03:54

שלדון בתגובה (תודה יונתן …):
https://youtu.be/lVPsBmhgjTk

עגל
עגל
15/07/2022 12:38:46

גדול הקטע הזה.
אני יכול להבין פיסיקאי תיאורטי שנעלב אם קוראים לו מדען טילים
🙂
ינון סליחה, זה לא באמת

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  עגל

אם תבקש יפה אני בטוח שלמרות הכל הצל יסכים לעשות ביקורת עמיתים עבורך.

Jonathan
15/07/2022 12:58:52

עגל יקר,
לאור הטעויות שמצאתי לא תוכל לפרסם את המאמר שלך בז'ורנל הנחשב "האמת על המדע" בהוצאת "האוניברסיטה של החיים".

Jonathan
15/07/2022 12:55:48
Reply to  עגל

תודה. אעיין בזה קצת יותר מאוחר. אני אחרי ארוחת צהריים והבטן שלי מלאה מכדי שאבין דברים.
.
היה לי ברור שהפניה שלך שם לסמכות של עצמך לא באה מתוך התנשאות. זה די הצחיק אותי כי הבנתי לגמרי את ההרגשה שלך.
עשיתי את זה רק פעם אחת בחיי לגבי התחום שעשיתי בו את התארים (שאני בשום דרך אפילו לא מתיימר להיות איזושהי סמכות עליונה בו)… מישהו שלח אותי ללמוד איזשהו מושג בסיסי בהתנשאות אז רשמתי לו בתגובה עצבנית את כל הנסיון שלי עם קצת יותר ממה שמופיע בCV.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2022 12:38:50
Reply to  עגל

דיון קלאסי מול מקרה דנינג קרוגר

המשגיח
15/07/2022 8:50:40

אני חושב שזה צעד מאוד טוב של פיניקס.
במקרה הטוב, תשתמש בזה לטרייד, במקרה הרע – שומרת נכס.

הוא שחקן מצוין ואין מה לעשות, רוצה מקס בצדק כי הוא יודע שהוא יכול לקבל את זה. הוא לא בשלב של הקריירה שהוא צריך לוותר על שכר כדי לשחק בקבוצה תחרותית

Ohad
Ohad
15/07/2022 9:09:25

למה לא מיטשל וקונלי תמורת ווסטברוק, ימבה בחירות ושחקני להשוואת משכורות?

Smiley
15/07/2022 9:15:04
Reply to  Ohad

ללייקרס אין ימבה בחירות

Jonathan
15/07/2022 11:08:54
Reply to  Ohad

כי כרגע זה יותר ימבה בחירות + ראסל ווסטברוק (בסדר הזה) תמורת דונובן מיטשל. וזה רק במקרה שהג'אז לא מקבלים הצעה טובה יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבו אברי איזה ניגוב יאללה. תשנה את הכינוי לאבו אברי המנגב. קרצפת אותנו וירקת עלינו

Avri
Avri
15/07/2022 10:02:09

אח… איזה בוקר של כיף, לקרוא תגובות כאלו משלישיית שב'ר במלואה, זה בטח סוג של תקדים פה באתר. אני מהלך פה על ענן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הרווחת עשית לנו אנקל ברייקר

Avri
Avri
15/07/2022 12:25:29

לא רוצה להתרברב, אבל זה היה אנקל ברייקר, שלשה על הראש, ושימי קטן כזה כמו של סטף.

אור
אור
15/07/2022 13:37:32
Reply to  Avri

ניגבת פה את רוב האתר לא רק אותם, סחתיין

אור
אור
15/07/2022 13:38:04
Reply to  Avri

כולל אותי (הלכתי שבי אחר הנירטיב)
ועגל הסכים איתך כמובן

Avri
Avri
15/07/2022 15:31:49
Reply to  אור

מקווה שלמדת פה לקח חשוב.

אור
אור
15/07/2022 15:38:07
Reply to  אור

בינתיים עליתי על העגלה שלך לעונה הקרובה

עגל
עגל
15/07/2022 11:01:27
Reply to  Avri

אכן כן
היה שווה את המאמץ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2022 13:53:26
Reply to  Avri

אברי ניגב את שבר לאורגיה בצנטרישוט

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 14:14:16

לדאבוני הצטרפתי לחגיגה
ככה נראית הצנטרישוט עכשיו:
https://tenor.com/view/dog-pile-animals-pugs-dogs-cute-gif-4575964

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 14:24:18

פעם ראשונה שאני רוצה להיות אחרון בצנטרישטוט ולא ראשון (:

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 15:15:00

😆

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2022 14:45:43

חחחחחחחחחחחח
פליז תעשו לדה שוט סנדוויץ'
ברוך המשקיען מוביל את כולם
https://giphy.com/gifs/eyebleach-rollin-dH16CNQJRwPsY

אשך טמיר המקורי
15/07/2022 15:22:57

אני, ברוך ושמעון נוסעים בדרך לצנטרי שאברי שלח אותנו:
https://tenor.com/view/hey-there-friends-homies-riding-cruising-gif-13823374
מגיעים אחרי נסיעה ארוכה.
ברוך רץ לשירותים ומגלה שדה-שוט גמר את הנייר טואלט מהפעם הקודמת:
https://tenor.com/view/funny-animals-pugs-gif-11244969

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2022 15:24:53

😂

Avri
Avri
15/07/2022 15:30:26

חברים אתם מפציצים היום. 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2022 15:31:20

קליל אברי קליל

thejanitor
thejanitor
15/07/2022 17:22:33

איזה שירשור תענוג

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 18:56:09

ענק אשך אני לא יודע מה איתך אבל אני כמו הזונות הצרפתיות אני רגיל לבידה
https://giphy.com/gifs/beeeky-october-9th-bidet-day-national-27bPu3kFO9vH7oHXOv

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2022 20:53:54

עכשיו הסתבכת ברוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל שהסאנס השוו מעניין אם אייטון ישחק במלוא הכוח עכשיו שהחוזה מובטח ולא ינקום

שי אבן צור
15/07/2022 9:52:32

איזה מן נקמה זאת להראות לעולם שאתה משחק בחצי כח?
אתה נוקם בעצמך

אור
אור
15/07/2022 13:38:39

תמיד יש את החוזה הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אהה לחוזה הבא משחקים חזק בשנת חוזה לא ררע אחרי שקיבלת מקס. אני צופה בעיות בגיזרה

The Pro
The Pro
15/07/2022 11:16:36

אני מסכים כאן עם ההנהלה של פניקס.
מבחינה מקצועית אייטון הולך לדעוך יותר מהר מרוי היברט,לא מדובר בשחקן מיוחד ואחד שנהנה לשחק ליד אחד מהרכזים הטובים בליגה.

הבעיה הגדולה של דונובן מיצ'ל היא שהוא עדיין לא הבין שהוא שחקן מערכת ולא שחקן מוביל.
בלייקרס ליד אחד כמו לברון הוא יוכל ללמוד להוביל קבוצה וגם למצות את הפוטנציאל שלו.

NBA בדם
15/07/2022 11:27:06
Reply to  The Pro

הפוטנציאל של אייטון הרבה יותר גדול מהיברט שלא היה שחקן התקפה משובח כמוהו כלל והגנתית הוא הולך ומשפתר מנה לשנה.
מסכים לגבי מיטשל שהוא לא ה-שחקן שלוקחים איתו אליפויות. רק מה שללייקרס אין מה להציע עבורו מלבד דיוויס שלא נראה לי עומד על הפרק.

thejanitor
thejanitor
15/07/2022 17:25:06
Reply to  NBA בדם

אם יוטה הולכים על טאנקינג, דונובן על ווסטברוק זה הטרייד עבורם. ראסל יוביל אותם בבטחה למקום האחרון בליגה

NBA בדם
15/07/2022 17:29:26
Reply to  thejanitor

גם אם הוא יוביל אותם לשם, (לא בטוח), עדיין זו רק בחירה אחת גבוהה בסוף השנה.
על דונובן יבקשו 4-5 בחירות ראשונות ואולי איזה שחקן צעיר מעניין.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 11:46:02
Reply to  The Pro

איפה רוי היברט איפה אייטון? חיה שונה לגמרי . אייטון סובל מהלוזג פוך שייבש את העגל במקום לתת לו לפרוח (כשפול נפצע ראינו את הכשרון של אייטון בפעולה )

גיא הירוק
15/07/2022 11:56:36
Reply to  The Pro

אחת ההשוואות המופרכות שנכתבו לאחרונה בהופס.
היברט לא חצה את רף 13 הנקודות בשום שלב בקריירה,
והוא עשה את זה ביעילות מחרידה (סנטר שלא מצליח לחצות את רף 50% אפקטיבי) לצד 0 טווח.
אייטון אחד השחקנים הכי יעילים בליגה,
דווקא כאשר פול נפצע, הוא נתן קפיצה בתפוקה ונראה שהוא הרבה יותר משחקן פיק אנד רול.
הוא קולע מהמיד ריינג' על הראש של השומרים באחוזי דוראנט.
בהגנה,
אייטון מסוגל להתמודד עם חילוף על פורוורד עם/גארדים כמו שמעו סנטרים במשחק מסוגלים.
.
זה באמת מה שקיים הלכה למעשה.
פוטנציאל?
אם הסאנס יעשו בשכל, וימשיכו לשחק עליו כפי ששיחקו כאשר פול היה פצוע,
אנחנו נקבל שחקן של 10/20 ב-60% אפקטיבי שהאיום ההתקפי שלו מאפשר לגארדים להשיג הרבה יותר נקודות קלות.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 12:20:52

השאלה אם הסאנס יעשו את זה והאם פול ידע הגנרל השולח ידע לקחת צעד אחורה ולהפעיל סנטר בפעם הראשונה בקריירה, לתת לו כדורים בפוסט. אם הסאנס היו משחקים עליו בפלייאוף ומריצים לו תרגילים דאלאס לא הייתה עולה לגמר המערב וזה אלמנט חשוב במשחק שבעונות האחרונות אין לכם אותו. אני חושב שבלי זה אין לכם מה לחפש בפלייאוף כש כמה של דאלאס הראתה איך עוצרים התקפה בנאלית שמתבססת יוצר מדי על אלמנט של פיקאנדרול

גיא הירוק
15/07/2022 12:30:18

אני יכול רק להחזיק אצבעות.
לטעמי,
הסאנס צריכים להשלים את תהליך הצמיחה שלהם,
וזה כולל יצירת התקפה שלא נשענת על פיק אנד רול.
הם צריכים להריץ הרכבים שמשחקים על אייטון לצד צמצום הדקות של כריס פול על מנת שזה יגיע למאני טיים כשיר ככל האפשר.
בסוף העונה שעברה התחלנו לראות עד כמה אייטון יכול להיות אפקטיבי כאשר הוא מקבל את ההזדמנות.
ייתנו לו לשחק על פני עונה מלאה,
ויש מצב שבפלייאוף זו תהיה סאנס אחרת.
טפו, טפו, טפו.

עגל
עגל
15/07/2022 12:42:08

שניכם צודקים לגמרי.
אני עדיין אופטימי לגבי הסאנס

etayle
etayle
15/07/2022 11:59:51

התנהלות עלובה ביותר של הסאנס.איכס, אפס קלאס.

עידו גילרי
15/07/2022 12:04:29
Reply to  etayle

מה עלוב וחסר קלאס פה בדיוק?

etayle
etayle
15/07/2022 12:13:43

אם אתה חושב שאייטון שווה מקס, ולפי זה שהם השוו הם מאמינים, למה לא לתת לבן אדם הארכת חוזה מראש וללכת לחפש חוזים במקום אחר? למי זה טוב? בפועל הם חסכו כמה מיליונים(שזה הרבה מאוד, אבל בתור מועדון כזה, זה אפשרי).

אני חושב שזו התנהלות עלובה.

עידו גילרי
15/07/2022 12:16:48
Reply to  etayle

אתה יכול להגיד בדיוק אותו דבר הפוך – זו הייתה התנהלות עלובה מצד אייטון לא להסכים להארכה על עונה אחת פחות לפני שנה.
זה עסק – כל צד עושה מה שהוא יכול למקסם את האינטרסים שלו.

Avri
Avri
15/07/2022 12:32:05

מה שגילרי אמר. אין מה להשתמש במונח 'התנהגות עלובה' בכל הקשור לחוזים טריידים וכיוב. זה הכל ביזנס וכל הצדדים משחקים בדיוק את אותו המשחק.

עידו גילרי
15/07/2022 12:34:23
Reply to  Avri

בוא נגיד שההנהלה שלנו יודעת להיות עלובה כשהיא באמת רוצה.

גיא הירוק
15/07/2022 12:36:12
Reply to  Avri

מה שהסאנס עשו בזמנו לאחים מוריס היה האימא והאבא של ההתנהגות העלובה.
.
בעל הבית נשאר אותו בעל בית.

עידו גילרי
15/07/2022 12:39:50
Reply to  Avri

כן, זה.

Avri
Avri
15/07/2022 15:35:47
Reply to  Avri

שמע, זה סיפור שרץ המון שנים כבר אבל אם האחים מוריס באמת הסכימו לשכר מופחת בשביל לשחק יחד ולא עיגנו את זה כמו שצריך בחוזה עם איזה נו-טרייד או מה שזה לא יהיה – העורך דין שלהם צריך לאבד את הרשיון שלו. קשה לי להאמין שסוכנים בלבל הזה היו נותנים להם לעשות את זה ככה. ואם כן, זה אחד הסיפורים המוזרים בתןלדות הליגה.

etayle
etayle
15/07/2022 12:54:56

יש מספיק עליבות לחלק לכולם.
אני אף פעם לא הבנתי את הטיעון זה עסק, ברור שזו זכותם, כמו שזכותו של אדם להיות אפס ודוש, זה שמותר להם להתנהג ככה זה לא הופך את זה למשהו ראוי.

עידו גילרי
15/07/2022 12:59:17
Reply to  etayle

אז מה כן ראוי?

Avri
Avri
15/07/2022 15:45:50
Reply to  etayle

איתי, בוא אני אגלה לך סוד מעולם העסקים. המעסיק שלך – כן כן, זה שתמיד מכנה את העסק שלו 'משפחה אחת גדולה', 'משפחת תנובה/אינטל/מה-שזה-לא-יהיה', ומצפה ממך למחוייבות בהתאם, שתעבוד לילות כשצריך (כי נותנים כתף! או כי כולנו מתחת לאלונקה!), אובר-טיים, ואם יש דד-ליין גם סופשים ויפנק אותך באיזה סושי כי הוא 'דואג לך' – כן כן, אותו מעסיק "משפחתי" יפטר לך את התחת בשניה שהדוחות לא יסתדרו לו עם ההכנסות ממך.

ובוא אני אגלה לך עוד סוד – אחוז מאוד גבוה (לא כולם אבל רוב גדול) של העובדים במשק יחליפו עבודה בהנתן הצעה עם תנאים שיהיו גבוהים בצורה משמעותית מהתנאים הנוכחיים שלהם.

קיצר, זה לא הליגה, וזו לא התנהגות גועלית של עובד או מעביד. כך כלכלה קפיטליסטית עובדת וטוב שכך. האלטרנטיבה הרבה יותר גרועה. וגם אתה, אל תקנה דיבורים על 'משפחה' מהמעביד שלך ותחשוב בעיקר על התחת שלך. כי אף אחד אחר לא יחשוב עליו בשבילך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

אברי דובר אמת

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 12:14:54
Reply to  etayle

הסאנס רצו שהשוק החופשי יקבע את המחיר של אייטון; חסכו כמה דולרים ומה שלא פחות חשוב בשבילם עונה חמישית במקרה שהוא לא ממש את הפוטנציאל ונשאר עגל, סלע המחלוקת עונה שעברה לפי השמועות היה אורך החוזה של אייטון.
.
כל הכבוד לסארבר שיכניס יד לכיס וישלם מס מותרות בפעם הראשונה בחייו, הNBA ליגה קלוקלת כדי להיות קונטנדרית אתה צריך לשלם מס מותרות, ויפה שהוא הבין את הטעות שלו שעלתה לו באמצע שנות ה2000

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2022 12:44:06

לא ברור לי איך זה ליגה קלוקלת כאשר אלו החוקים שהבעלים עצמם החליטו שהם משחקים בהם.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 13:19:35

לא נכון לבעלים אין באמת ברירה, לחץ של השחקנים שמסרבים בתוקף ובצדק לתקרת שכר קשיחה.

עידו גילרי
15/07/2022 13:21:57

שיציעו להם חלוקת 40-60 ותראה איך פתאום הם יסכימו

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 13:26:32

אני גם חושב שגם שאם השחקנים יתנגדו, הקרי הלברון של הליגה יסכימו כיוון שהם יקבלו משכורות עתק (בדומה למה שקורה אצל הכוכבים בNFL ביחס לקבוצה), מי שלא יסכים זה רוב השחקנים שהם מהדרג הבינוני והנמוך .

עידו גילרי
15/07/2022 13:33:55

זה לא משנה – זה שאלה של כמה כסף מתחלק בין השחקנים.
חלוקה כזו תבטיח להם יותר מעכשיו עם התקרה הרכה.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 13:51:08

למה ? קבוצות יוכלו להציע לקרי יאניס… 100 מליון דולר ואת השאר יחלקו השחקנים הפחות טובים. ולמה שהחלוקה תהיה 60-40 למה לא 55-45% אחוז שכמות השכר בליגה תהיה דומה למה שהולך עכשיו. מצב לא הוגן שקבוצות צריכות להתחרות בבעלים כמו באלמר לייקוב ואחרים שמגיעים למשכורת הזויות ( גולדן סטייט והקליפרס משמן מעל 300 מליון דולר, מילווקי 250 מליון, ברוקלין 270 מליון בוסטון 211 מליון …)

עידו גילרי
15/07/2022 14:01:26

תבדיל בין תקרה קשיחה לשכר מקסימום – שני דברים שונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 14:15:51

למה ??הם דברים שבאים במקביל תקרה קשוחה מבטלת את חוזה המקס. אם יש לך תקרה קשוחה, אתה לא יכול להגביל קבוצה מלהציע לשחקן חוזה X.

עידו גילרי
15/07/2022 17:23:51

לא חייב. זה נכון שזה המנגנון שלרוב חושבים עליו אבל בהחלט ייתכן בתוכו עדיין להגביל גם את שכר המקס (כדי לא ליצור הבדלים גדולים מדי בין השחקנים).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2022 14:03:20

בכלל לא. לא השחקנים גורמים לכך שבעלים משלמים מס על ריצה לאליפות. מי שמפעיל עליהם לחץ זה בעלים אחרים שמעוניינים לשלם ומשלמים יותר כדי לזכות באליפות.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 14:22:01

זה לא נכון מצטער, אין מצב שיאניס נשאר בקבוצה שלא משלמת מס ועושה את המקסימום כדי לזכות באליפות שזה אומר במילים יפות תשלום מס, לברון קווואי קרי.. אותו דבר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2022 15:12:36

זה בגלל שאתה חי תחת ההנחה של הקיים שבעלים אחרים כן משלמים מס כדי לנסות לזכות באליפות. במצב בו אף אחד מהבעלים של הקבוצות לא היה מוכן לשלם מס בשביל התמודדות על אליפות יאניס היה נשאר בקבוצה כי הסיכוי שלה לזכות בלי לשלם מס היה כמו הסיכוי שלו בקבוצה שכן משלמת מה היום כשכל מי שמעוניין לזכות משלם מס.
מי שיצר וממשיך לייצר את המצב שבשביל לזכות באליפות צריך לשלם מס זה הבעלים של הקבוצות שמעוניינים לשלם מס ועושים זאת כדי לזכות באליפויות. אם מראש אף בעלים לא היה מעוניין בזה אף אחד לא היה משלם מס ולשחקנים לא היה מה לעשות בנידון, כי גם בקבוצה אחרת הבעלים לא היה משלם מס בשביל שאיפות האליפות של השחקנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 16:03:15

אני מבין את הנקודה שלך אבל רחוק מלהסכים איתה לכל בעלים בליגה יש אותו כוח הצבעה זה אומר שלבעלים של גולדן סטייט יש בדיוק את אותו כוח בחירה כמו הבעלים של אינדיאנה, רוב בעלי הקבוצות לא רוצים לשלם מס משכורת של 200 מליון וצפונה ומעדיפים לא לשלם מס.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2022 16:08:47

בדיוק, וזה מה שמראה שאכן הבעלים עצמם וחוסר אחדות האינטרסים שלהם, הם הגורם המניע שמוביל לכך שתשלום מס נדרש בשביל לתחזק קבוצה שתתמודד על אליפות.
בגלל זה יש כרגע בליגה בעלי קבוצות שמאוד לא מרוצים מהכספים שמוציאים במפרץ.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

בואו נגיד שזה תקדים מעניין.
נראה אם עוד קבוצות יתחילו להשתמש בתרגיל הזה.

Avri
Avri
15/07/2022 12:30:40

בדיוק מה שעבר לי בראש.

עידו גילרי
15/07/2022 12:36:08

אני שמח שהשוונו את ההצעה על אייטון אבל צריך להתייחס עכשיו לפיל שבחדר – על פי מספר דיווחים היחסים בין אייטון לכריס פול ולמונטי וויליאמס עלו על שרטון ואין בכלל תקשורת ביניהם. אם הדיווחים נכונים יש הרבה עבודה לעשות לפני שמתחילה העונה הבאה.

etayle
etayle
15/07/2022 12:56:55

אייטון באמת נראה אחלה בן אדם, אבל אם אתה מתנהל לעובד כמו חרא, והוא במקרה גם מקבל 40 מיליון לשנה, אל תתפלא אם הוא יעשה שביתה איטלקית. ראה ערך סימונס.
לדעתי היה אפשר לנהל את הסיטואציה טוב יותר.

עידו גילרי
15/07/2022 13:09:30
Reply to  etayle

למקרה שזה לא ברור כריס פול ומונטי וויליאמס לא המעסיקים שלו .

etayle
etayle
15/07/2022 13:11:53

והאם לדעתך אין קשר בין אי קבלת חוזה מקס, לתחושה שהם מונעים ממנו להתפתח או לקחת חלק יותר חשוב בקבוצה?

עידו גילרי
15/07/2022 13:13:18
Reply to  etayle

כריס פול ומנטי וויליאמס תמכו פומבית בהארכת חוזה לאייטון במהלך העונה וגם בקיץ שעבר. החיכוכים ביניהם על רקע מקצועי.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 13:22:31

ברור כריס פול דיקטטור על המגרש שהורג סנטרים הוא רוצה שרק יתפסו לובים בפיקאנדרול. מונטי וויליאמס דווקא מפתיע אותי אלמנט שהיה חסם לו מאוד בפלייאוף במיוחד מול דאלאס הנמוכה שנטרלה את התקפת הפיקאנדרול.
אם הסאנס לא חושבת להשתמש בעגל יותר וליצור לו תרגילים החוזה מקס היה טעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שהם תמכו חחח זה לא הכסף שלהם גם אני תומך שיחלקו פה לכל אחד בהופס 40 מיליון ואני מצווה לחלק את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדעתי זה לא יגמר טוב עם אייטון והוא יוטרד באמצע העונה או בסופה.

אור
אור
15/07/2022 15:57:34

מצטרף לתמיכתך

jefffoster10
15/07/2022 13:06:18

כל הסיפור היה קצת כמו בחורה שמאחר לה המחזור, והיא כבר מתרגשת נורא והולכת לקנות בדיקה, מתיישבת להשתין על המקל הזה ובדיוק אז מקבלת מחזור.
למכירה חוזה מקס ל-4 שנים, מעולם לא נחתם.
היכונו היכונו אוהדי הספרס באתר, חזרנו בגדול למירוץ לתחתית.
יש בי שמחה בשביל פיניקס שהוא נשאר שם, במערכת שהוא מכיר, יש לו לאן עוד לגדול ולהתפתח ולאן שהוא יתפתח – לשם פיניקס תגיע. סארבר מקיים את האמרה שאתה רוקד בנשף עם מי שבאת איתה למסיבה, בשאיפה שהנשף הזה יסתיים בטבעת (ולא בהפלה).

חגי "התותח" ניסני
15/07/2022 13:48:01
Reply to  jefffoster10

הבעיה שלכם זה שכרגע אין חוזה שהוא ממש רע ושתוכלו לקבל בחירות על הקליטה שלו. אני במקומכם מנסה ללכת על פול טנק עם טריידים על באדי וטרנר, עבור בחירות סיבוב ראשון גם אם לא גבוהות. עכשיו יש לכם את השחקן לבנות סביבו

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 13:55:07

איזה שחקן יש לאינדיאנה לבנות סביבו? אני מסכים שהם צריכים כשרון וללכת לריבליד עם האליברטון ומאתורן (שלאף אחד מושג אית יהיה) כרגע העתיד שלהם רע מאוד

jefffoster10
15/07/2022 14:31:01

האלי, מאת'ורין, ג'קסון, דוארטה וסמית' – גרעין צעיר מאוד וחביב שיוביל בשנתיים הקרובות בעיקר לבחירות גבוהות, שיחד איתן יהיה אפשר להתחיל לדבר על בניית קבוצה מנצחת. בשאיפה שיגיעו נכסים על הילד וטרנר, ויש לך גרעין צעיר באותו טיימליין שאתה יכול לתכנן זאת גם חוזית כיצד אתה משאיר מקום להחתמה בחירה בשוק החופשי.

jefffoster10
15/07/2022 14:28:48

חגי זו המטרה כעיקרון, מחפשים טריידים לבאדי ולטרנר ובעיקר לצלול לתחתית ולקוות לבחירה גבוהה. טרנר חוזה נגמר ואני לוקח בחירת סיבוב ראשון תמורתו (אם המחיר של ברוגדון היה סיבוב ראשון ושיט, של טרנר יהיה סיבוב ראשון בשאיפה נטול שיט, אפשר עם הגנות), להילד יש יותר ביקוש ואשמח לצעיר חביב עליו, איזה PF עם קליעה שישתלב טוב עם אייזיאה ג'קסון.
יש חוזה רע אחד שאפשר לקחת, אבל אין נכסים לתת איתו – ראסל ווסטברוק. פינוי המקום תחת התקרה בגלל שהחוזה שלו נגמר לא רלוונטי כי גם ככה אנחנו מתחת לתקרה, ואני רוצה בחירות עכשיו – 2023-2025, משהו שללייקרס אין.
אגב, אם ניו אורלינס רוצה לעשות איתי עסקים על טרנר והילד תמורת חבילה שמרכזה ולנצ'יונאס וזרוק עוד פנימה מה שתרצה (ובחירה של הלייקרס) – אני לוקח.

אור
אור
15/07/2022 20:48:41
Reply to  jefffoster10

הלייקרס לא יסכימו לתת בחירה ראשונה עם ראס בעונה אחרונה של החוזה (זה לא שאתם שולחים את קיירי חזרה)

etayle
etayle
15/07/2022 13:06:32

החתמה לא רעה של מיני, מקוונת שהם ידברו חזק העונה(כולמר יגיעו לפליאוף ואולי עברו סיבוב)

NBA בדם
15/07/2022 14:04:03
Reply to  etayle

ראסל, אדוארדס, מקדניאלס/פרינס, טאונס, גובר זו חמישייה שלפחות בעונה הסדירה תהיה טופ 4 מינימום.
בפלייאוף אני מאמין שתעבור סיבוב אחד לפחות והשאר תלוי בהתאמה של הכוכבים והיכולת של אדוארדס לקפיצת מדרגה נוספת.
במידה וכל הכוכבים יסתדרו אני לא פוסל גמר מערב ומעלה.
אני בעדם כי אני אוהב לראות צמד גבוהים דומיננטי עובדים יחד ואני מקווה שהפרוייקט הזה יצליח.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 14:09:59
Reply to  NBA בדם

איך זה קבוצה סופר איטית וכבדה בפלייאוף איך ישמרו מול חמישיית קלעים? הם יגיעו לפלייאוף גובר מגן מדהים בעונה הסדירה, אבל בפלייאוף התקרה שלהם לעומת זאת נמוכה מאוד

NBA בדם
15/07/2022 14:23:16

אני מסכים שגובר הובך לא מעט כמעט בכל פלייאוף , אבל צריך לומר שיוטה לא עזרה לו מספיק ושמה את כל הביצים בהגנה עליו ולא חשבה על נוסחה אחרת שבא הוא פחות ייחשף בהגנה, עם התאמות כאלה ואחרות שיקלו עליו הגנתית.
ביוטה לא התייחסו לגובר מספיק התקפית למרות שהוא מסיים קרוב לצבע באחוזים גבוהים ונתנו לדונובן להתפרע ללא הרף.(וכמובן שהיחסים ביניהם לא עזרו בלשון המעטה).
עדיין, אם כל מה שאמרתי, מול חמישיית קלעים יהיה קשה לטאונס וגובר לרדוף אחריהם, אבל צריך לזכור שזה יכול לעבוד הפוך:
במידה וגובר וטאונס ישלטו ברחבות, ייקחו אופנסיב ריבאונד כל החטאה שנייה וייטחנו בצבע אולי החמישיות הנמוכות יפסידו בקרב.
בכל מקרה הניסוי מרתק, וכחובב צמדי מגדלים מושבע אני מקווה שיצליח.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 14:34:53
Reply to  NBA בדם

גובר זה נגר רציני, אחוזים זה לא ראות הכל, הוא לא איזה שחקן פוסט אימתני ואומנות המסירה לשחקן פוסט כמעט יצאה מעולם. הלייקרס ומילווקי הוכיחו שאפשר לקחת אליפות עם בולי בול אבל ויש אבל גדול היה להם משחק מעבר והגנה שמאפשרת כיסויים. איך מינסוטה הולכת להסתדר עם קצב גבוה שיש לה את הקבוצה הכבדה בליגה שחקנים יתקפו את גובר וטאונס ללא הרף

NBA בדם
15/07/2022 14:48:18

גובר כחוסם בפיקנרול הוא מהטובים בליגה, וזה מהלך שאפשר להשתמש בו המון עם ראסל ואדורארדס של לחסום ולקבל כדור ממש קרוב לצבע.
גובר צריך להיות בקלות שחקן של 14-15 נק באחוזים גבוהים לא צריך ממנו יותר, שיחסום בפיק וייתן את היתרון ההתחלתי לגארד.
בהגנה יש להם 2 חורים שזה טאונס וראסל אבל 3 שומרים מעולים בדמותם של מקדנילאס/פרינס, גובר ואדוארדס.
הטרייד על גובר המתעתע (בצדק גמור כמובן) מעלה את התקרה משמעותית, גם אם נראה לעין שהקבוצה כבדה מדי, ולא תתאים לאקלים הנוכחי בליגה.
ניתן לפרוייקט צ'אנס ונחכה בסבלנות.
מעניין זה בטוח יהיה גם בהצלחה וגם בכישלון. 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
15/07/2022 14:35:32
Reply to  NBA בדם

אני לא רואה את זה עובד הפוך למינסוטה אין מספיק כוח אש להחזיר על כל זיג בזג.

מנחם לס
15/07/2022 16:51:18

תודה יהלי על העלאת ההודעה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

אפשר שהניקס ישברו שיא עם ההעברה של דונובן מיטשל, משהו כמו כל הבחירות וחמישה צעירים כולל קוויקלי, רק כדי שדקה אחרי ווג' יצא עם הודעה שדוראנט עובר לכל מקום אחר תמורת כמה פוגים משומשים?

zivovivo
zivovivo
15/07/2022 21:08:42

קיי זי אוקפלה חתם בקינגס לשנתיים.